12 Mayıs 2013

Ne Giydim | Gülhane'de Bir Pazar



Küçüklüğümde konsere, hayvanat bahçesine ve lunaparka gittiğim Gülhane, şimdilerde sadece park olarak kullanılıyor. O zamanlar biz çocuklar için bulunmaz eğlence mekanıyken şuan sadece çiçeklerin mekanı olması beni üzmüyor değil doğrusu. Çay bahçeleri de olmasa hiç gitme ihtiyacı duymayacağım ama insan özlüyor işte.
Yeni aldığım fotoğraf makinam ile deneme amaçlı çektiğim fotoğraflarla küçük bir Gülhane turu attıracağım sizlere. Sonunda da "ne giydim" vaarr :))
















Her şey iyi güzel de, Gülhane'nin içerisindeki cafelerde yer bulmak biraz zor. Bugün o sayede Sarayburnu'na inip enfes bir manzara keşfettim. Gülhane Parkı'ndan çıkınca deniz tarafına doğru yürürseniz bir çay bahçesi çıkacak karşınıza. Türk kahvesi de inanılmaz güzeldi. Coffeerem'den tavsiye olunur ;) 









Gelelim ne giydim kısmına. Hem pazar günü hemde yürüyüş amaçlı dışarı çıkılan bir gün olunca rahat kıyafetler seçmek kaçınılmazdı. En sevdiğim jeanlerimden birini giyip üzerine kazak seçmek bir hayli kolay oldu. Oldukça da rahat ;)













Kazak: Koton
Jean: H&M
Ayakkabı: Elle
Çanta: Mavi Jeans

0 yorum:

Yorum Gönder