30 Mayıs 2013

Ne Giydim | Falan Filan Hayvan Partisi Mavisi




Benim bu her şey uyumlu olsun, görsel anlamda bir şey ifade etsin diye takıntılarım ne olacak merak ediyorum doğrusu. Nitekim Falan Filan Hayvan partisine giderken kitabın kapak rengine uygun olarak giyinmek istedim. Gönlüm sarıdan yanaydı ama elimde tamda kitapla aynı maviden elbisem vardı. Boyu uzun ve yakasındaki taşlı tokasıyla ancak 90'lar partisine gidebilirdim ama parti günü ışık hızıyla tadilattan geçirildi ve bu hale geldi. Boyunun uzunluğu konusu pek içime sinmese de bu elbiseyi giyerek çok doğru bir seçim yapmışım. Fotoğraflarda inanılmaz canlı çıktı. Benim gibi esmerseniz bu renk tam size göre! 




Parti ile ilgili detaylı yazım için :
http://discoobenbudak.blogspot.com/2013/05/hayvan-party.html



0 yorum:

Yorum Gönder