5 Mayıs 2013

Konser | Justin Bieber Believe Tour / Turkey




Hepimizin bildiği üzere "Türkiye'den Justin Bieber geçti." 

Yaş ortalamasının 14 olduğu konsere, 24 yaşındayken gidip hiçbir şarkısını bilmeden izlemek gerçekten akıl karı değildi ama gözlem yapma açısından oldukça verimli oldu benim için. Sosyal medya üzerinden paylaştığım fotoğrafları gören arkadaşlarımın yorumları, aramaları, mesajları bitmese de ben o konsere gittim! Şimdi gidemeyen tüm Belieber kardeşlerim ve garipseyen gözlerle bana bakan arkadaşlarım için izlenimlerimi yazıyorum. Ve bu konuya son noktayı koyuyorum. 






Konser başlamadan önce uzun kuyruklar, müthiş kalabalık, çocuğunun peşinde anne-babalar, Justin'li t-shirtler/maskeler, arkadan bakınca 25 önden bakınca 15 yaşında görünen kızlar gözüme takılanlar arasındaydı. 


Tam 21.30'a kadar saatlerce ayakta beklediğimiz yetmiyormuş gibi birde kızların durup durup attıkları çığlıklara maruz kalmak inanılmazdı. Türkiye'de hiçbir konserin 21.00'dan önce başlamayacağını bilmediklerinden zaman zaman isyan ettiler. O neyse de çocuğu bu kadar çok sevip, en önden izlemek için tonla para verip gelenlerin "yuuhh"laması en garipsediğim olayların başındaydı. Düşünüyorum da ben o kadar çok sevsem 10 saat bile beklerdim sesim çıkmadan. :)


Neyse, yaş ortalamasının 14 olduğunu düşünürsek çok önemsenecek bir olay değildi. Asıl önemsediğim konulardan biri de, hepsinin ellerinde en pahalı akıllı telefonlardan olması. Ortaöğretim düzeyindeki çocukların elinde onları görmek oldukça düşündürücü gerçekten.

Şahit olduğum bir anne kız konuşması ise şöyleydi. Uzun süren bekleme sırasında "o kadar para verip geldik hala çıkmadı. Zaten hayırlı işe de kullanmıyor o paraları. Uyuşturucu alıyor." diyen anneye kızının yanıtı "anne sen onun neler çektiğini bilmiyorsun ama. Ayrıca o sanatçı!"
İşte sırf bu konuşmayı duyduğum için bile gittiğime değdi diyebilirim.



Sahne şovu ve kıyafetlere gelecek olursak ortada şov diyebileceğim tek şey ışıklardı. Bütün ihtişam ışıklardan kaynaklanıyordu. Birkaç dansçıdan başka bir şov göremedim ben. 
Kıyafet deyince beyaz bir atleti giyip sahneye çıkmak benim en kabul edemeyeceğim şeylerdendir. Bizim şarkıcılarımız giyse ne diyeceğimiz ortada ama işte konu Justin olunca akan sular duruyor. Pantolona hiç yorum yapmayacağım. Düşük belin dizlerdeki halini gördük demem yeterli olacaktır herhalde. 




Hayran olduğun birine bu kadar yakın olmak ne demektir bildiğim için genç kızların heyecanını anlıyorum. Ankara'dan Bursa'dan kalkıp gelmeleri bunun en büyük göstergesi. Yine de güzel bir gece geçirdik. Umarım Justin de memnun kalmıştır. 


Not: Konsere giderken giydiğim kıyafetim için buraya tıklayabilirsiniz.



0 yorum:

Yorum Gönder