21 Mayıs 2013

Kitap Önerisi | Falan Filan Hayvan



Geçen yaz Falan Filan'ı okurken ikinci kitabın çok daha güzel olacağını tahmin etmiştim. Nitekim Falan Filan Hayvan'ı bir günde okuyup bitirince ne kadar haklı olduğumu anladım. 
Her daim köşe yazısı yazan, Adam In Town için trendleri kaleme alan, tamamen yazmaya kodlanmış bir beynin ikinci kitabında 'tamamdır' demek tesadüf olmasa gerek. 

Oben'in kitaplarının dilini o kadar seviyorum ki, Cemal'i resmen Oben olarak konuşturdum  kafamda. İşin içine ses tonu girince tadından yenmedi. Bu kez de kitabın 18. sayfasında "İrem" adlı bir karakter var ama inanın ben kendisini hiiçç tanımıyorum :p 
Cemal'in hayvanlıklarını görünce erkeklerin birçok anlamsız davranışlarını önemsememeye karar verdim. Çünkü biz kadınlar gibi kafalarında kırk tane tilki dolaşmıyor. Düz mantık olarak ne hissediyorlarsa onu yaşıyorlar. Daha mı dürüstler diye de düşünmeden edemedim doğrusu. Ama yine de hayvanlık yapmalarına dayanamıyorum. Bu düz mantıklılık duygularını yok ediyor sanırım. Beyler o yüzden kitabı okuyun ve bunları yapmayın lütfen :)

Artık Obence yazılan Falan Filan'lar hem marka değeri taşıyor hemde kendine özgü tarzıyla yepyeni bir roman anlayışı sunuyor bize. Kapak rengi, içerisindeki görseller ve anlatımı bunun en iyi göstergeleri. 

E artık kitap yazarlığında kendini kanıtlayan Oben'in single yapma zamanı geldi derim ben :)











Unutmadan; http://hayvan.im/ sitesine hayvanlıklarınızı yazabilirsiniz. 



0 yorum:

Yorum Gönder