13 Şubat 2012

Oylar Oben'e :)


Bildiğiniz gibi sevgili Oben Budak'ın blog sayfasını severek ve isteyerek düzenliyorum. Bugünde bu yayını hazırladım ama görmeyenleriniz olabilir diye burada da paylaşmak istedim. 2 dakikanızı ayırıp oy verirseniz çok seviniriz.:)



    Papyon, şapka ve çorap kazanmalı!! :)






Esquire Türkiye Dergisi'nin Yılın Adamları Ödülleri'nin "en stil sahibi erkek" kategorisinde  Oben Budak da aday gösterildi. 5 Mart 2012'ye kadar derginin Facebook sayfasını beğendikten sonra oylamaya katılabilirsiniz. 

Oy vermeden önce stiline bir daha göz atmak istersiniz diye aşağıya fotoğraflar yükledim. Şimdi eliniz kendiliğinden Oben Budak yazılı butona gidecek merak etmeyiniz :)


Üstelik oylamaya katılanlara da sürpriz hediyeler var!
Haydiii, pamuk eller Oben'e :)















Katılmak için: 


Teşekkürler:))

6 yorum:

Duygu Senyurek dedi ki...

Merhaba bloguna ueyeyim
Ben de beklerim bloguma
Sevgiler
Duygu

iiremimObenim dedi ki...

Merhaba :)
Teşekkür ederim. Ben de sana üye oldum.
Oben'in blog'una da beklerim.
Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Canım blogun cok hoş hayırlı olsun:)
Bir destekde biz verelim öyleyse:))
Bende beklerim bloguma begenirsin umarımm:))

iiremimObenim dedi ki...

Çokk teşekkür ederim, mutlu olurum benimle olursanız.
Seninki de harika bir blog.
Bundan sonra beraberiz :)

samecookiesdifferent dedi ki...

your scarf is great! love it
xx the cookies
share the feeling
visit <3
samecookiesdifferent.blogspot.com

iiremimObenim dedi ki...

Thank you so much baby :)

Yorum Gönder