26 Şubat 2014

Tavsiye | Dudak kalemi




Dudak kalemiyle tanışmam 12-13 yaşlarımda oldu da, makyaj çantamda yer edinmesi 24 yaşımı buldu. 90'ların kahverengi çerçeveli Seren Serengil dudaklarından sonra ilk kez birkaç hafta önce kalem değdi dudağıma. İnternette gezinirken gördüğüm bir yazı üzerine bilinçaltıma "dur bir dakika" diyerek hemen bir dudak kalemi aldım. Şimdilerde kendisi yanımda olmadan evden çıkmıyorum.



Öncelikle makyaja başlamadan en önce dudak nemlendiricisi ile dudaklarımı nemlendiriyorum. Blistex kullanıyorum bunun için. Bütün yüz makyajımı tamamladıktan sonra (pudra kullanmadığım için dudaklarımı pudralamıyorum.) ucu çok ince açılmamış dudak kalemiyle dudağıma çerçeve çiziyorum. Rujun üzerine de kalemi sürebilirsiniz ama ben biraz daha kalın dudaklara sahip olmak için önce çiziyorum. Son olarak da kaleme birebir rengi uyan bir ruj sürüp bitiriyorum.
Zaman zaman sadece kalemle dudağımı boyadığım bile oluyor. Ruja gerek kalmadan doğal kırmızılık yaratabiliyorum. 

Şunu anladım ki, bordo ve kırmızı rujlar kalemsiz kesinlikle sürülmemeliymiş. Eğer siz de benim gibi kullanmıyorsanız eskilerin çerçeveli dudaklarını unutun ve kendinize en yakıştırdığınızı hemen gidin alın.







Essence marka kalemi de yine internet araştırmaları sonucu almaya karar verdim. Ben oldukça memnunum. Fakat ilk kez dudak kalemi kullandığımdan memnun olduğumu da zannedebilirim.
:)





Bana modellik yapan kardeşim Ecem'e teşekkürler. Onun doğuştan dolgun olan dudaklarının hiçbir şeye ihtiyacı yok ama olsun :)



0 yorum:

Yorum Gönder