8 Şubat 2014

Kitap Önerisi | Cesur Yeni Dünya





Son birkaç haftadır kendimi yazı yazmaktan daha çok kitap okumaya verdiğimden, yazılmayı bekleyen üç kitabımla göz göze gelmemeye çalışıyorum. Hatta okuduğum sırayla bile yazmıyorum şuan. Bu ara her şeyi canım nasıl isterse öyle yapıyorum anlayacağınız. Şu sıralar öğrenmeye ve araştırmaya odaklıyım. Etrafımda zevklerine güvendiğim insanlardan kitap ve film önerileri alıyorum. Araştırıyorum ve zaman kaybetmeden de okuyup izliyorum. Herkesin mutlaka kendine döndüğü bir dönem olmalı. Zira sonrası daha verimli oluyor. 




Yine bu kitabı da bir sohbet arasında öğrendim ve hemen okudum. Bugüne kadar nedense uzak durduğum bilim kurgu kitaplarına başlamama da vesile oldu. Hayal gücümü bir kademe üste taşıdı. 

1931 yılında yazılmış ve günümüze benzer bir dünya olması kitabı daha bir ilginç kılıyor. Teknoloji ve insanların yarattığı bu dünyada insani duyguların ve kavramlarının birçoğunun olmadığını, seks ve uyuşturucu konusunda da tabuların yıkıldığını görüyoruz. Genlerle her şey kontrol  altında tutulduğu yapay bir dünya var elimizde. Ama aşk her zaman baki tabii. o kendini hiç yaşatmayı biliyor:)

Fotoğrafta gördüğünüz resmi 2001 yılında ortaokula giderken yapmşım. O zamanlar benim dünyam bu şirin bebek gibiydi. Kırmızı yanaklarımız vardı. Büyüdük ve kelebek artık elimize konmuyor. Dünya gitgide cesurlaşıyor. Gelecekle ilgili düşündürüyor. Yine de ütopyalar güzeldir. 

Bana bir harf bile öğreten herkese minnettarım.
Sana da teşekkür ederim.


0 yorum:

Yorum Gönder