24 Şubat 2014

Ne Giydim | En Şahane Kaban



Büyük parçaları alırken -kaban, çanta, ayakkabı- içime sinmesine çok önem veriyorum ve o yüzden de çok inceliyorum. Her mağazayı dolaştığım halde uzuuun zamandır arayıp bulamadığım kabanı nihayet buldum. Tasarımcı Ayşe Deniz Yeğin'in Morhipo için özel tasarladığı bu kabanı görünce hiç sorgulamadım. Çünkü şuan mağazalarda olan hiçbir kabana benzemiyordu. Rengi harikaydı, düğmesi yoktu ve geniş kesimdi. Her an her şeyle giymek için yaratılmıştı sanki. Nitekim Morhipo'nun kusursuz alışverişiyle aldığım, her dakika giydiğim böylesine şık bir kabanı spor ayakkabıyla ne hale getirdim şimdi onu görüyorsunuz sayın seyirciler :)











Kaban: Ayşe Deniz Yeğin - Morhipo (Linki burada)
Kazak: River Island
Jeans: Codentry (Kendim yırttım:)
Sneakers: Nike
Çanta: Mavi Jeans


0 yorum:

Yorum Gönder