22 Temmuz 2013

Kitap Önerisi | Siz Uyurken



Artık yepyeni bir hobim var, yaşasın! Okuduğum kitapların içeriğine göre onlara konsept tasarlamak. Bu uğraşım Limit Sizsiniz 'e yaptığım konsepti gören kitabın yazarı Mümin Sekman'ın benimle görüşmek istemesiyle farklı bir şey yaptığımın farkına varmamı sağladı. Ve blogumda Kitap Önerisi olarak yazdığım kitapların hepsine uygulamaya karar verdim. İnanın kitap okumak kadar konsept yapıp, fotoğraflarını çekmek de beni heyecanlandırıyor. 

Siz Uyurken'e gelecek olursak, konsepti henüz kitabı okumadan düşündüm ve hayata geçirdim. Esin Övet'in gazeteden takip ettiğim köşesinin kitabı olduğundan, ne anlatacağını tahmin ediyordum. O yüzden kitabı okumadan yapmakta sakınca görmedim. 

Karşılıklı kahve içip sohbet eder gibi yaklaşık 3 saatte gece hayatının o bitmek bilmez olaylarını anlattığı 12 öyküyü de merakla okudum. Özellikle öykülerin sonlarında söylediği dikkat etmemiz gereken şeyleri beynimin bir köşesine kaydettim. Amacımın sadece dans etmek olduğu gece hayatında, "yok artık ya bu kadar da olmaz" denilebilecek öyküler ben dahil hepimizin kulağımıza küpe olmalı bence. Sonuçta hayatını gazeteciliğe vermiş bir ismin bunları anlatması önemsememiz için en büyük sebep. 

Havuz başında ne okumasam diye düşünenlere Siz Uyurken'i öneriyorum, okudukça ayılmak için serin sulara kendilerini atsınlar, bu durumlara uyanık olsunlar diye. Esin, isimleri merak etmeyin önemli olan olaylar dese de, insan acaba kim olabilir demeden edemiyor doğrusu. Eminim onda bunların çok daha fazlası vardır ama asil kadın olduğundan nerede durması gerektiğini iyi biliyor.

Hanımlar, gecelerde ihtiyacımız olan kırmızı ruj ve topuklu ayakkanbılarımızın yanı sıra irade. Beyler ise biraz daha seçici olmalı.
Hepsi bu kadar.





*Fotoğraf çekimi için kardeşim Ecem'e teşekkürler.

0 yorum:

Yorum Gönder