2 Ağustos 2013

Kitap Önerisi | Aşk Üzerine



Aşk üzerine ne biliyorsanız hepsini unutun. Ya da çok iyi hatırlayın ki sorgulayabilesiniz kendinizi. Ne yapmanız gerektiğine tam olarak karar veremedim ama şuan birine aşıksanız bu kitabı dikkatle okumanızı öneririm. Değilseniz de şimdiye kadar yaşadıklarınıızı gözden geçirebilirsiniz. Hatta bu kitabı ben mi yazdım diye şüpheye düşmeniz kaçınılmaz olabilir.  

Bu kitaptan sonra aşk konusundaki düşüncelerim ciddi anlamda netleşti. En önemlisi her aşkın bir sonu olduğunu kesin olarak kabul ettim. Aşkın diğer tüm duygularımızdan hiçbir farkı yok aslında. Sadece biz gözümüzde çok büyütüyoruz. İzlediğimiz filmlerin etkisinden midir bilmiyorum ama her zaman onu başka yere koyuyoruz.
Mesela şuan Pınar Kür'ün Bitmeyen Aşk romanını okuyorum. Bu kitaptan sonra doğru bir seçim olmasa da bendeki etkisini tahmin etmeniz güç olmasa gerek:) Adı bile yalan. Neyse... 

Hayatı sorgularken bence ilk önce aşktan başlamalıyız. Çünkü günlük hayattaki en ufak kararlara bile büyük etkisi var. Kaldı ki ileriye yönelik planlarımızın şeklini aşkın belirlediği çok net. Sevgilimize göre nefes alıyoruz neredeyse. Çoğumuz tek kişilik yaşamın hayalini kurmuyoruz bile. İşte "ben ne yapıyorum yahu?" diyeceğiniz ve kesinlikle okumanız gereken bir roman daha önerdim size. Sonuçta aşık olmayanımız yoksa, okumayanımız da olmamalı değil mi? İç sesinizi dinler gibi yazılan bu roman size kendinizi farklı hissettirecek, en azından düşündürecek.

Bu yazıyı yazarken Fonda Colombiya'dan yayın yapan internet radyosu El Cafe Del Mundo'da Dean Martin o eşsiz sesiyle "You Belong To Me" diyor. Bense kahve en büyük aşktır diyip, keyfime bakıyorum. 

0 yorum:

Yorum Gönder