28 Temmuz 2012

Ataköy Marina'da Bir Akşamüstü

Yine bir akşamüstü gezmesi ve postuyla karşınızdayım. Günün en sevdiğim saatlerini böyle güzel yerlerde geçirmek oldukça keyifli. Ayrıca bu postların fotoğrafları da çok hoş oluyor. Bu seriyi devam ettirmem için beni cezbediyorlar. Bakmaya doyamıyorum hepsine :)
Neyse, bu sefer Ataköy ve Bakırköy'e yeni bir nefes getiren Ataköy Marina'daydım. Cafeleri, fotoğrafta gördüğünüz görsel su şovları, manzarası, deniz kokusu kısaca her şeyiyle keyifli zamanlar geçirebileceğiniz harika bir yer olmuş! Benim son zamanlarda bu çevrede gittiğim tek yer. Siz de kahvenizi yudumlarken hayal bile kurarbilirsiniz belki!




Madem öyle ne giydiğime de bir bakalım. "Yaz günü siyahlarla ne işin var iiremim" demeyin sakın:) Siyahın mevsimi yoktur. Her daim baştacıdır. Yanına krem rengini aldı mı, yaz rengi oluverir.




Şapkam Forewer New, elbisem Koton, ayakkabım Stradivarius, çantam Mavi Jeans, bilekliklerim Koton, Twist ve el örgüsü..




Tabii fotoğraf çekmeyi güneş batmadan önce hallederseniz benim fotoğraflarım gibi karanlık olmazlar :)



Günün yorgunluğunu keyifli sohbetimizle atarken "bir tatlı huzur almaya geldik Marina'dan" dedik ve çikolatanın mutluluk getireceğini umarak kahvelerimizin yanında brownie - cheescake'imizi afiyetle yedik.  




Not: Mutlu olmak için kendini sevmen yeterli. Seni sevecek olan da ilk önce kendini sevmeli.


1 yorum:

Fiona loves beautiful things dedi ki...

great pictures!
i love your shoes :)))
what do you think of following each other?
xoxo

Yorum Gönder