31 Ekim 2013

Ne Giydim | Botanik Bahçesi'nde Yaprak Olmak




Pazartesi günü yarım gün mesaiyi fırsat bilip, işten çıktıktan sonra Bakırköy'de altı ay önce açılan Botanik Park'a gittim. Açık havada olmak bile o kadar iyi geldi ki, anlatamam. Ördekler, çocuklar, çiçekler ve en önemlisi güneşle birlikte keyifli birkaç saat geçirdim. İsterseniz önce ne giydiğime sonra da parka göz atalım ;)













                         Deri Ceket: Pique
                          Üst: Stradivarius
                           Pantolon: Mango
                            Babet: Stradivarius
                           Kolye: Koton






Daha önce giden arkadaşlarımdan ve sosyal medyadan takip ettiğim kadarıyla olumlu düşüncelerle gittim Botanik Park'a. Nitekim de yine olumlu düşüncelerle döndüm. E5'in kenarında bambaşka bir dünya olmuş. Bence boş araziyi değerlendirmek açısından yapılabilecek en iyi proje "yeşil alan yaratmak". Ki etrafında hala boş arazi de yok değil. 

Yapay göleti ve çocuklar için oyun parkı gayet başarılı. Meğer çocuğu olan tanıdıklarım her hafta gidiyorlarmış. Parkta uzun saatler harcıyorlarmış. Yeniden çocuk olmak lazım:) 
Oyun alanı dışında dinozor ve diğer hayvanların ortada öylece durmasına pek anlam veremedim doğrusu ama yine de güzeller. Onun dışında çiçek bahçeleri var. Daha yeni ekilen tohumların isimleri de üzerilerinde yazıyor. Benim favorim lavanta bahçesiydi. Bence buranın tek eksiği ise ağaçları. Eminim ilerleyen zamanlarda daha çok ağaçlandırılacaktır. 

Dinlenecek yer olarak göletin karşısında bir resturantı bulunuyor. Oynayıp yorulduktan sonra yemek yemek için keyifli olabilir. Yok ben yemek yemeyeyim, bir şeyler içeyim derseniz de büfesi mevcut. Atıştırmalıklar ve bir şeyler içmek için ideal. Belediyeye ait olan büfede fiyatlar çok ucuz. İlerleyen günlerde kitabımı ve kahvemi alıp çimlere uzanmayı planlıyorum :)



































0 yorum:

Yorum Gönder