10 Mayıs 2012

Dinlemeye Doyamadıklarım...




Hayatının olmazsa olması müzik olan birinden birkaç öneri alın istedim. Ben bu şarkıları dinlemeye doyamıyorum. Sadece bunlar olsa yine iyi... Bilgisayarın başına oturunca onu da dinleyeyim, bunu da dinleyeyim derken saatlerim geçiyor.

Yolda yürürken, dışarı çıkmaya hazırlanırken, ofiste kısacası her yer ve her anda kulağımda kulaklıklarımla birlikte yaşıyorum. Şarkı dinlemeden geçen bir günüm olmuyor.

Hatta bazen işin söyleme tarafında da yer alıyorum. Bana göre sesim idare eder nitelikte ama eğitim şart tabii :)


Şarkılara olan tutkumu bir cümleyle özetleyecek olursak;
:)



Macy Gray - Help Me




Erlend Öye -Sudden Rush



Richard Hawley - İn Burn To You




İmany - Slow Down




Model - Belki









       I DO
                  yes

music   

4 yorum:

Duygu Senyurek dedi ki...

Cnım güzel yorumların için çok teşekkür ederim=)
sevgiler
haklısın krem ayakkabı daha iyi olur=)hemen almalı=)

iiremimObenim dedi ki...

ahh ne şekersin.. Muckss :)

modafobik dedi ki...

Aralarında daha önce dinlemediklerim var, bayıldımmm! :)) Hemen listeme ekledim

iiremimObenim dedi ki...

Postum amacına ulaşmış o zaman. Çok sevindim..
Ben de sana bir yorum bıraktım
<3

Yorum Gönder