16 Aralık 2011

Bu Hafta Beğendiklerim/Önerdiklerim


   The Magger


       Öncelikle bir internet dergisinden bahsedeceğim sizlere. www.themagger.com 'u aslında yeni keşfetmedim ama e-mailime gelen yeni sayı bilgilendirmesiyle tekrar inceleme fırsatı buldum. 
Samimi bir anlatımları var. Stil önerileri oldukça iyi.  Ayrıca sizde bu siteye katılarak yazılarınızı ve fotoğraflarınızı paylaşabilirsiniz. Ben henüz katılmadım ama her ay düzenli olarak takip etmeye kadar verdim. İlerleyen zamanlarda katılabilirim. Belli mi olur? :) 





BRSHH Sergi


Bakırköy Ruh ve Sinir Hastalıkları Hastanesi yeni bir projeye daha imza atıyor. Psikiyatri ve sanatı birleştirerek oluşturulan "Minyatür, Hat ve Tezhiple Osmanlı'dan Günümüze Psikiyatri" konulu resim sergisini 17 Aralık - 21 Ocak tarihleri arasında Küçükçekmece Kültür Merkezi'nde ziyaret edebilirsiniz.






Trendyol Hadise

Trendyol'un Hadise ile yaptığı çekimlere ba-yıl-dım. Kıyafetler, mekan ve Hadise mükemmel bir uyum içerisinde. Hadise'yi kiloları ile eleştirenlere inat çekilmiş gibi geldi bana. Ayrıca aynı sayfa içerisinde 34 beden mankenlerinde tanıttığı kıyafetler var ama inanın Hadise'de daha albenili duruyor. Diyeceğim şu ki; doğru seçim.




                   



Haksız mıyım? :)



İBB Şehir Tiyatroları’nın Yeni Oyunu: Ufak Bir Hata


İBB Şehir Tiyatroları Genç Tiyatro’nun yeni oyunu Ufak Bir Hata, kasım ayının ikinci haftasında seyirciyle buluştu. Ben de bugün izleme fırsatı buldum. 
Oyun tek perde ve bölümlerden oluşuyor. Oyuncuların performansı görülmeye değer. Olağanüstü bir çaba harcadıkları yadsınamaz bir gerçek.
Oyunu izlemeye gelenler arasında en büyüğü lise öğrencisi olan çocuklar da vardı. Okulda ödev verildiği için geldiklerinden sıkıldılar tabiki. Sürekli bir kıpırdanma hali vardı salonda. Sayelerinde  izlemekte zorlansam da oyundan sıkılmadım. Sizin de izlemenizi öneririm. 

Oyun'un konusu ise kısaca şöyle:
Ufak Bir Hata’da kendilerini bir yapbozun içinde bulan bir kadın ve bir adam, zaman sıçramalarıyla her defasında başka bir fotoğrafa dönüşen yapbozu çözmeye çalışırlar. Kadın ve adam, izleyiciye ironik bir dille sunulan yapbozun parçalarını, komiğin içinden geçerek bir araya getirirler. Katil kimdir? Katil gerçek midir? Gerçek nedir? Yapbozu oluşturan kimdir? Yapbozun bütün parçaları bir araya gelip soruların cevaplarını verebilecek midir?





www.ibb.gov.tr/sites/sehirtiyatrolari  sitesinden diğer oyunları takip edebilir, online biletlerinizi alabilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder