23 Aralık 2011

Yeni Yılın Eskisi...

Yeni yıl biraz erken gelmedi mi bu sene? Ben henüz 2011'den ne istediğime karar veremiştimde :) 
Şaka bir yana, 2012 için '2012' tane istek sıralayabilirim ama en fazla 12 tanesi gerçekleşeceğinden zahmet etmiyorum. 

Aslına bakarsanız da benim için önemli olan gelecek yıl değil geçmiş yıldır. Çünkü bu sene yaptıklarım ileride önüme nasıl çıkacak diye merak ederim. Mutluluklarım hala mutlu ediyorsa, pişmanlıklarımı iyikilere çevirmişsem o yılı yaşamışım derim.
Ve geçmiş yılı düşünmüyorsam büyümüşüm demektir. 

Yeni yılın üzerinde çok fazla yük olduğunu biliyorum ve 2011'e veda etmeden önce bana yaşattıklarını iade ediyorum. Böylece yeni yılın eskilerden arındırmış oluyorum.
 
 Ve biliyorumki 'her gelen yıl yeni olsa da, eskisinin izinden devam eder. Sonra kendi yolunu çizer. O yolda yürürken de geleceği şekillendirir. Bu böyle devam eder, gider.'



Herkese şimdiden mutlu bir yıl dilerim... :))



0 yorum:

Yorum Gönder