22 Kasım 2013

Makyaj | The Balm


Kıyafet alışverişi yapmayı çok sevsem de, konu makyaj ürünleri olunca kendimi tutmayı başarabiliyorum. İndirim bile olsa ihtiyacım olmayan bir ürünü sonra kullanırım diye asla almıyorum. Makyaj çantamın dışında kenarda köşede sakladığım hiçbir şey yok. Şuan mesela üç ayrı renk rujum, bir göz kalemim, bir mascaram, bir allığım, bir BB kremim, bir kapatıcım var o kadar. Fazlasının hem gereksiz hemde anlamsız olduğunu düşünüyorum. Bitirince almak daha keyifli hemde ;)

The Balm ile ilk defa geçen ayki Gratis indiriminde tanıştım. Bloglarda memnun olunan bir marka olduğunu bildiğimden birde ben deneyeyim dedim. Amerika'dan gelen, cicili bicili kutulara sahip olan ürünler sevildiği kadar varmış sahiden. Bir sonraki indirimde de pudra ve far bazı almaya koşa koşa gideceğim.




Balm Shelter BB Krem: Yeni yeni tanıştığımız BB krem benim her gün kullandığım bir krem oldu bile. Her sabah nemlendirici kremden sonra uyguluyorum. Yüzünüzde fondöten ağırlığı kesinlikle olmuyor. Nemlendirici özelliği sayesinde cildiniz kolay emiyor. Kapatıcı ve allıkla canlı bir cilde sahip olmanız mümkün. Gün içerisinde tazeleyebilirsiniz.





 Time Balm Kapatıcı: Bu formda bir kapatıcıyı ilk kez kullanıyorum. Bu kapatıcı beni gerçekten şaşırttı. Ne akışkan ne çok sert yapısı ile tam kıvamında. Parmağınızla sürebilmeniz ise kolaylık sağlıyor.




Hot Mama Allık: Efsane allık Hot Mama! Gerçekten efsane olduğu kadar varmış. Kalıcılığı, rengi ve kullanışlı tasarımı ile beni fazlasıyla etkiledi. Düşünmeden alabilirsiniz.



Fiyatlara gelince; Balm Shelter krem 32TL, Time Balm kapatıcı 22,50TL, Hot Mama allık 27TL. %50 indirimleri takip ederseniz oldukça uygun fiyatlara sahip olabilirsiniz.




0 yorum:

Yorum Gönder