15 Eylül 2012

Fashion's Night Out 2012

Bu yıl üçüncüsü düzenlenen Fashion's Night Out gecesi için Nişantaşı'na gidenlerdendim. Her yer ışıl ışıl ve olabildiğince kalabalıktı. Herkes de bir o kadar şıktı. Ama gelin görün ki kayda değer bir indirim yoktu mağazalarda. Ara mevsimde genelde alacak bir şey bulamam ama Stradivarius'tan bir babetle geceyi bitirdim. O da indirimde değildi zaten :)
Alışveriş bahane eğlence şahaneydi.




Ne giydim postu da aradan çıkmış oldu böylece. 
(Vivid ceket, Koton pantolon, Mango çanta, Zara tshirt, Guess ayakkabı, H&M yüzük, Koton kolye)


İlk olarak sevgili AlışverişCini'nin yanına Mudo'ya uğradım. Ayaküstü sohbet edip fotoğraf çekindik.



Sonra City's Nişantaşına geçtim. Gerçekten iyi hazırlanılmıştı gece için. Hemde caddeden daha tenhaydı. 



Arzu Kaprol'ün Fashion's Night Out için özel olarak hazırladığı tshirtlere rastladım.



Forever New'de güzel ikramlarla karşılandım.




Kahve molası verdikten sonra City'sin içinde çalan DiscOben Oben Budak'ın yanına uğradım. Her zamanki gibi müthişti! 








Son olarakta Vogue'un Ne Giydim köşesinde poz verdim.



Aldığım babetse siyah olan :)







0 yorum:

Yorum Gönder