18 Kasım 2013

Hayalet Erkekler





Bu yazının başlığı kadın - erkek ilişkileri olabilirdi ama ilişkiler bir türlü başlayamadığından ilişki demek bile doğru olmazdı. Zira kadınların son zamanlardaki kronik rahatsızlığı hayalet erkekler. Gördüm mü - görmedim mi, var mıydı yok muydu derken buhar olup uçan tipler... Hayır, insan akıl sağlığından şüphe ediyor. Yine kendimize zarar... 


Yaptığım gözlemlerde (belki de karşıma çıkan erkeklerde demeliyim) erkeklerin birçoğunda gördüğüm şey; ne istediklerini bilmemeleri. Tabii ki bu benim safça düşüncem. :) Biliyorum ki asıl sorun, her kadını istemeleri, düzenli ilişki istememeleri ve sevmeyi bir an olsun düşünmemeleri. 


En çok yaptıkları şey de aklınızda bile olmayan bir ilişkiyi size düşündürüp, "acaba olur mu?" diye tartmanıza fırsat bile bırakmadan ortadan kaybolmaları. Bir ilişkiyi kadın başlatır diyenlerdenseniz açıkça söylemeyelim ki, ben size katılmıyorum. Çünkü kadın sevmeye hazırsa, onu ikna etmek ve cesaretlendirmek erkeğe kalıyor. Verdiğiniz güven, istekleriniz hatta hayalleriniz bile kadının size inanmasına yetiyor. Sevmeyi isteyen her kadın da bu erkeklere maalesef kanıyor. Ama karşınızdaki hayalet erkekse, birkaç gün sonra bir bakıyorsunuz kendi kendinize gelin güvey olmuşsunuz. Gerçekten anlamak mümkün değil.

Birini seçmek, sevmek istemek çok zor anlayacağınız. Etrafımız kendini ifade etmek istemeyen erkeklerle dolu.  Her yerdeler. Hiç tahmin edemeyeceğiniz kadar çoklar hemde. 


0 yorum:

Yorum Gönder