16 Ekim 2013

Tavsiye | Yves Rocher Şampuan




Şimdiye kadar hiçbir yazıyı yazarken bu kadar heyecanlanmamıştım desem bana inanır mısınız? Ve ayrıca bu heyecanın sebebi bir şampuan desem, güler misiniz? Gülmeyin gülmeyin. Hayatımdaki en önem verdiğim şeylerden biri olan saçlarım için bir mucize gerçekleşti geçen günlerde. İnsanlık için küçük bir adım olabilir ama benim ve benim gibiler için inanılmaz bir durum.



İtiraf ediyorum,  görevli arkadaşın söylediği "ilk yıkamada farkı hissedeceksiniz" klişe lafına tabii ki inanmadım. Ama denemekten zarar gelmez diye düşünerek satın aldım. Ki bloglarda okuduğum olumsuz yorumlara rağmen. 

Bahsettiğim ürün Yves Rocher'ın ince telli saçlar için arındırıcı şampuanı. Markanın birçok ürününü severek kullanıyorum. Paraben ve silikon içermiyor olmalarını önemsiyorum. Keşke daha önce şampuanını da deneseydim diye düşünmedim değil doğrusu.
Saçımla olan sorunum ise çok çabuk yağlanması. Bitkisel, kozmetik ne kadar şampuan varsa dedim ama çaresini bulamadım. Her gün yıkamak zorunda olmak inanın çok yorucu hemde sağlıksız. Çünkü saçların kendi yağına da ihtiyacı var. Ayrıca saçım boyalı olmadığı için yağlandığını ve boyayınca kuruyup yağlanmayacağını söyleyenlere gülüyorum. :)




Bu şampuandan tek istediğim; beni her gün yıkama derdinden kurtarıp iki günde bir yıkamamı sağlamasıydı. Nitekim de gerçekleşti. Benim durumumda olanlara önermek için beşinci yıkamayı beklemek istedim. Nihayet gönül rahatlığıyla öneriyorum. İlk yıkamadan itibaren etkisini gösterdi. Ve artık ikinci gün bile yağlanmıyor. Ağırlaşmıyor, yapışmıyor. Saç maşası ve düzleştiricisi kullandığımda da eskiye göre hacminde fark var gerçekten. Mucizesi ısırgan otundan mı bilmiyorum ama yağları arındırıyor kesinlikle. 

Tek olumsuz tarafı, saçı kuruttuğu için biraz elektriklendiriyor. Onun da çözümü uçlarına biraz saç kremi sürmek. Benim saç kremim bu markaya ait değil. Başka bir marka kullanmakta da sakınca görmüyorum. 

İşin özü, eğer saçınız çok çabuk yağlanıyor, sigara ve havadaki kokulardan etkileniyorsa mutlaka deneyin. Fiyat olarak da oldukça uygun. Zaten her gün yıkamadığınız için uzun süre gidecektir. Satış fiyatı 16.90TL ama indirimlerde 13TL civarına almak mümkün.  Birde bu şampuanın hacim veren türü de var. Onu da tercih edebilirsiniz. 

Yorumlarınızı mutlaka bekliyorum.





1 yorum:

Unknown dedi ki...

meraba ben hacim verici olanindan aldim denicem denedikten sonra yazicam

Yorum Gönder