24 Ekim 2013

Ne Giydim | Şahane Sonbahar


Renklerin en şahanesi sonbahar yapraklarının. Yeşilden sarıya dönen ve yükseklerden yerlere düşen güzelim yeşil yapraklar sararınca benim en sevdiğim haldeler. Yani neyin, ne zaman kimin hoşuna gideceği belli olmuyor. ;)

Konsept yaratmaya, fotoğraf çekmeye ve çekilmeye bayılan bendeniz, bu yapraklara kayıtsız kalamazdım. Tam istediğim gibi kareleri yakalayamasam da romantik ve serseri tavrım gözlerden kaçmaz umarım;) 

Aslında bu yayının yıldızı ayakkabılar olacaktı ama yaprakları görünce ikinci planda kaldılar sanırım ;)  Her yeri deri ve Türk markası olan YDS ile geçen hafta tanıştım. Tam "yıllarca giyerim"lik ayakkabılar. Ve inanılmaz rahatlar. Mutluluğa giden yolu onlarla yürümek istiyorum bundan sonra. 
















Trenchcoat: Stradivarius
Bluz: Mango
Jean: Marks&Spencer
Çanta: Koton
Ayakkabı: YDS (Karaköy)



0 yorum:

Yorum Gönder