11 Eylül 2012

Partilerin Olmazsa Olmaz Şarkıları..

Tamam kabul ediyorum, son zamanlarda çok eğleniyorum. Hatta partilemelerim o kadar çoğaldı ki, normal hayatımın bir parçası oldu. Partiye ya da dans etmeye gitmeyince müziği açıp evde kendi kendime dans ediyorum inanın. İtiraf ediyorum dans etmeye programlıyım ve nöbetçi particiyim. Zaman mekan farketmeden her daim dans edebilirim. Durum böyle oluncada partilerin olmazsa olmaz şarkılarını sizler için sıralamak istedim. Çünkü ben çok bu şarkılarda dans etmekten keyif alıyorum. İster evde ister arabada ya da herhangi bir partide dans etmek için playlistim sizlerle. 
Belki bir gün bir yerlerde bu şarkılarda dans ediyor oluruz, kimbilir. Nede olsa parti nerede İrem orada :)



                                         




                       



























0 yorum:

Yorum Gönder