3 Eylül 2012

Küçük Bir Kaçamak...

30 Ağustos Zafer Bayramı Perşembe gününe denk gelip Cuma günü de benim gibi izin yapanlar için dört günlük tatil inanılmaz iyi bir fırsattı. Zaman çok fazla tatil anısı yaşatacak kadar uzun değildi ama İstanbul'un koşuşturmasından uzak olmak bile iyi geldi. 
Bu dört günde sadece etrafı seyrettim, aynaya bile bakmadım. O yüzden makyajsız suratım, tepede gelişigüzel toplanmış saçım ve bir sandaletle geçirdiğim Tekirdağ / Şarköy kaçamağımın fotoğraflarında beni görmeyi beklemeyin. Çünkü bazen görünmez olmak iyidir ;)


















3 yorum:

J'aime le Panda dedi ki...

fotoğraflar harika, ben baya zaman önce şarköye gittiğimde sel gibi bir şey olmuştu oraya gitmeden o yüzden kötüydü, sevememiştim :)

iiremimObenim dedi ki...

Ben de bu sene ilk kez gittim Şarköy'e. Çok fazla bir şey beklemiyordum zaten öylede buldum. Sanırım Eylül ayı olması nedeniyle çok rüzgarlıydı. En fazla haftasonu tatili olarak değerlendirilebilecek bir yer bence. Yorumunuz için teşekkür ederim. Darısı daha güzel yerlere.... :)

Unknown dedi ki...

senin gibi bende ayaklarımı sıcak kumlara uzatmak istiyom çok güzel olmuş

Yorum Gönder