30 Ocak 2013

Kitap Önerisi | Evrenden Torpilim Var!





Uzun zamandır okurken kendimi bu kadar iyi hissettiğim, her satırında söylediklerine hak verdiğim ve birebir uygulamaya çalıştığım bir kitap olmamıştı. Aslında Evrenden Torpilim Var ilk çıktığı zaman herkesin elinde gördüğümde içten içe bir gıcık olmuştum. "Aman hepsi aynı şeyleri söylüyor, bunu okumasam bir şey kaybetmem" diye düşünüyordum ki, yanılmışım. Kendimi iyi hissetmem için kuzenim tarafından 142. baskısı elime geçince ne kadar yanıldığımı anladım. Şimdi ise ben bu kitabı bu kadar zamandır nasıl okumam diye kendime kızıyorum. İnsanoğlu çok çabuk değişiyor işte ;)

En başta kitabın eğlenceli ve samimi anlatımına bayıldım. Daha ilk sayfalarında "EGO" hakkındaki düşüncelerini çok mantıklı buldum. Evren'den neden bir şeyler istememiz gerektiğini, bugüne kadar isterken neleri yanlış yaptığımızı, her şeyi ama her şeyi çok net ifade ediyor. Verdiği örneklerde kendinizi buluyorsunuz resmen. Ve daha okurken kendinize çekidüzen vermek için çabalıyorsunuz. 


Kişisel gelişime meraklıysanız ya da değilseniz, yani ne olursanız olun mutlaka okumalısınız.
"Bir kitap okudum hayatım değişti." tabirini bu kitaptan yana kullanıyorum ben.
Ve hergün kitabın yazarı Aykut OĞUT'a teşekkür ediyorum.





Not: Önyargı pek iyi bir şey değildir.

0 yorum:

Yorum Gönder