23 Nisan 2014

Tavsiye | Dr. Hauschka


Dr. Hauschka ile tanışmam, bitmeye yakın bir nemlendiricim varken yeni ürün araştırmalarıma başlamamla oldu. Daha önce Babe, Bioderma, Clinique kullanmış biri olarak bu sefer daha doğal bir yapıya sahip olan ürün almak istedim. Bir arkadaşımın tavsiyesi ile önce Dr. Hauschka'yı internet sitesinden inceledim., sonra GNC mağazasına yakından görmek için gittim. 



Nemlendiricinin pomat gibi olan yapısını görünce hemen vuruldum. Tek sorunu biraz değişik kokması. Ama sonra alışıyorsunuz. Hatta şuan seviyorum diyebilirim. Toniğin kokusuna hiç değinmek istemiyorum. Çünkü onun epey farklı bir kokusu var. Alışmak sevmekten daha zor geliyor inanın :) 


Krem tavsiyesinde bulunmak inanın en zor şey. Çünkü birazda psikolojik olarak da etkileniyoruz bence. Mesela ben bu ürünleri kullanmaya başlayınca iyi geleceğine inanıyordum ve geldi de. Bunları kullandıktan sonra özellikle göz altı kremini de edinmek istiyorum. Makyaj malzemelerini de henüz deneme fırsatım olmadı. Çünkü her mağazada satılmıyor. Onun açıklaması da; açıldıktan sonra kullanım süreleri 6 ay olduğu için az sayıda üretildiği ve o yüzden her mağazada olmadığı yönünde. İçinizde kullanan varsa mutlaka yorumlarınızı bekliyorum.

Almanya'da üretilen 40 yıllık bir kozmetik markası Dr. Hauschka ile eminim birçoğunuz benim gibi yeni tanışacaksınız. Türkiye'de sadece GNC mağazalarında ve internet sitesinde satılıyor. Nemlendirici 109.95, tonik 94.95 TL. %20 indirime girdiği zamanları takip edebilirsiniz alabilirsiniz.


Ayva İçerikli Gündüz Kremi (Quince Day Cream):


Zorlu çevresel etkilere karşı ideal koruma sağlayan Quince Day Cream, ayva, jojoba yağı, kayısı çekirdeği yağı, avakado yağı, güvercin ağacı ve hatmiden oluşan, hoş kokulu, hafif bir içeriğe sahip. İçeriğindeki bitki özleri cildi dış etmenlere karşı koruma ve özellikle doğal ayva mumu cildi tazeleme, koruma ve nemlendirme özelliğine sahiptir. Makyaj altı olarak kullanımı ideal.

Not: Yalnızca  eklemem gereken şu ki; güneş koruyucusu içeren bir krem olmadığı bu kremden başka güneş koruyucusu kullanmak gerekiyor. 



Temizleme Toniği (Clarifying Toner):


Karma ve yağlı cilt tiplerinde yağ bezlerinin çalışma bozukluklarını normale döndürmeye yardımcı olur. Karma ve yağlı ciltlerde sık görülen bir şikayet olan; genişlemiş gözenekler Dr.Hauschka Clarifying Toner yardımıyla sıkılaşır. Siyah nokta oluşumu azalır. İçeriğindeki çoban gülü, aynisefa çiçeği, latin çiçeği, papatya, ekinezya ve atkestanesi ile çabuk tahriş olan ve enflamasyonlu ciltleri yatıştırmaya destek olur. Cildinizi temizledikten sonra sabahları ve akşamları doğrudan cildinize püskürterek uygulayabilirsiniz. Erkeklerde tıraş sonrası hassaslaşan cilt için yatıştırıcı özelliği var.

0 yorum:

Yorum Gönder