24 Haziran 2012

İyiki Doğmuşum.

Zaman ne çabuk geçiyor dostlar! Ben yazayım diyene kadar doğum günümün üzerinden bir hafta geçmiş bile!
Aslında bu seneki doğum  günüm de çok çabuk geldi. Hayatımın en hızlı geçen zamanını yaşadım. Hızlı filan dedim de yaşlanıyor muyum ne?
Yok yok daha 30'a çookkk var :)


Genelde her insan gibi doğum günüme yaklaştıkça heyecan seviyemde artış olur ama bu sene nedense pek önemsemedim. Heyecanlanmadım desem de, Madonna'nın 7 Haziran'da gelmesini kendime verdiğim en güzel hediye olarak kabul ettim tabii.
Hem daha ne olabilirdi ki? :)

  



Neyse, gelelim doğum günü kutlamalarıma... Arkadaşlarımın sürpriziyle bir gün önceden başlayan kutlama tam 5 gün sürdü. Öncesi - sonrası hiç farketmeden sağolsun herkes kutladı. Emeği geçen herkese birkez daha teşekkür ederim :)

Güne birtanecik kardeşimin dondurma pastasını üfleyerek başladım. Diyetteyiz diye pasta almamış. İyide yapmış. Çünkü sonra çok yedim :)




Akşamki kutlama için Mango elbisemi ve Derimod sandaletlerimi giydim. Aksesuarlarım ve ojelerim ilginç olunca elbise gölgede kaldı ama olsun :)







Pek tabii diyet filan kalmadı. Pastalarımdan doya doya yedim :)



Veee yorulana kadar dans ettim...



Canım arkadaşım Burçin'im bana bu güzel anahtarlığı yaptırmış ve Pazar sabahı bu pastayı benim için üflemiş :)



Buradan da çok teşekkür ederim sana can dostum...


Ofiste de güzel bir kutlama yaptık. Bir kutlama dediğime bakmayın iki pasta bile yetmedi bize. Doğum günümü fırsat bilip iki dilimi yedim yuttum vallahi.









İşte böyle bir doğum günü geçirdim.Yeni yaşım bana istediğim her şeylerin çoğunu gerçekleştirme imkanı verir umarım. Hedeflerimi 12'den vurmak dileğiyle...




0 yorum:

Yorum Gönder