27 Mayıs 2012

Bu Hafta Ne Giydim

 'Bugün ne giydim' fotoğraflarımı Twitter ve Facebook'ta paylaşsam da her gün post yapmak bana göre değil canlar. Yapınca bir haftalık yapıyorum. Uğraşmışken hepsi bir olsun diyorum. Bu hafta da yağmurlu havalara inat, ofis ortamına baharı getirdim. Ucu açık ayakkabı giyme zamanı bu sene biraz geç kalsa da bu yeni cicilerimi pek sevdim. Hevesimi alamayıp iki gün üst üste giydim.




Bluz: Koton 
Ayakkabı: Stradivarius
Yüzük: Marks & Spencer



Bluz: Stradivarius
Pantolon: Mango
Ayakkabı: Stradivarus
Kolye: Koton



T-shirt: Stradivarius
Ayakkabı: Zara
Bileklik: DIY



Lastik toka, Koton bileklik ve el örgüsü bilekliklerim
#armparty 





 Bu da spor yaparken giydiğim kıyafetim :)


Ayakkabı: Nike
Tayt: Stradivarius
T-shirt: Benetton




Fotoğraf çekimine giderken yırtıklarını kendim yaptığım jean pantolonumu giydim.

Jean Pantolon: Codentry





2 yorum:

Fashionobsession-mieni dedi ki...

All your Outfits are really great!! My favourit one ist the second one! The necklace, the pants and the shoes are awesome and they go perfectly together! The pink bracelet on the third picture is gorgeous!!

Hope you visit me on my Blog
fashionobsession-mieni.blogspot.com

Adsız dedi ki...

Paylaşımlarınızı beğeniyle takip ediyorum . Ankara ucak biletleri olarak paylaşımlarınızın devamını bekleriz .

Yorum Gönder