30 Haziran 2013

Ne Giydim | Düğünler Güzeldir





Düğüne gitmeyi hep sevmişimdir. Dans etmeyi sevdiğimden illaki eğlenirim. Ama bazılarında daha çok eğlenirim. Gelin ve damatla bağlantılı bulurum bu durumu. Mesela dün akşam son zamanlardaki en eğlenceli düğünlerden birindeydim. Bu tamamen evlenen çiftten bize yansıyan iyi enerjinin sonucuydu. Düğünün yapıldığı Ataköy Marina Nossa Costa'da keyifli bir yermiş. Düğün için iyi bir seçim, aklınızda bulunsun. ;)

Gelelim ne giydim kısmına... Düğünlerde kıyafet konusunda en şanslımız gelindir kuşkusuz. Aylar öncesinden hazırlanan gelinliğiyle ne kadar uğraşsa da en azından o akşam ne giyeceğim derdi yok yani :)
Şunu da belirtmeliyim ki, gelinlik herkese yakışıyor ama bazılarına daha çok yakışıyor. Eskiden çok önemsemezdim ama güzel gelinlik çok şey ifade ediyormuş cidden. Dün akşam çok net bir şekilde gördüm bunu. Gelinlik modasını takip etmiyorum ama sanırım prenses modeli dediklerindendi. Yazımın sonunda görebilirsiniz. ;)

Aileden birinin düğünü değilse abartılı elbiseyle şıkır pıkır ortalarda salınmaktan hep korkmuşumdur. Dün akşam da ne giysem diye epey düşündükten sonra, gelinin kardeşinden hallice olduğum kesin. ;) 
Ne yapalım, bu seferlikte böyle oluversin. 











Elbise: Marks & Spencer
Çanta: Mango
Yüzükler: H&M



Üzgünüm, çok net değil :(

0 yorum:

Yorum Gönder