21 Nisan 2013

Adam In Town & Hatice Gökçe Bir Arada!




























Erkek tasarımcısı Hatice Gökçe, 2013 İlkbahar/Yaz kreasyonu "Trans"'ı adamintown.com 'la birlikte Room Teşvikiye'de mini bir partiyle tanıttı. Değişik kumaşların kullanıldığı parçalardan en çok renkli pantolonları beğendim. Gömlekler de oldukça iyiydi. Bir ara Blogger Koray Caner'le koleksiyonun parçalarını inceleyip beğendiklerini tespit ettik. 
 
Esin Övet, Mehmet Turgut, Tanem Sivar gibi ünlü isimlerin katıldığı partide, Esin Övet'e çıkaracağı kitapla ilgili birkaç soru sorma fırsatı buldum. 'Kitap yazmanın çok zor bir iş olduğunu ve zaman zaman vazgeçme noktasına kadar' geldiğini söyledi. 


Vine videolarımız tabiki  çekildi ama henüz burada yayınlayamıyorum. Kullananlar iiremim'i takip ederek izleyebilir.


Partinin ikramlarından limonlara bayıldım!






Partiye giderken Zara kazağımın üzerine Forever New kolyemi taktım. 




 İnstagram: iiremim 



0 yorum:

Yorum Gönder