1 Mart 2013

Bakım | Mis Kokulu Kremler...



Bugünlerde hep yazı oldu blogum. İçim karardı valla bir an. Madem 20lik diş ameliyatı oldum, evde oturuyorum, en iyisi cilt bakımımda kullandığım ürünleri yazıyım da vatana millete hayrım olsun dedim. Söyle mis kokulu kremler, temizleyiciler içimizi açsın azıcık. ;)

Benim cildim karma cildin en güzel örneği. Bakım yapmayı ihmal etmeye gelmiyor. Hemen noktacıklarım beliriveriyor. O yüzden her daim kullanıyorum bu gördüklerinizi. Bu ürünlerin hepsini yüzüme uygulama sırasına göre yazacağım. Ben faydasını gördüm, siz de faydalanın. 

Evet başlıyoruzzzz...

Yves Rocher Göz Makyajı Temizleyici: Günlük makyajımı silme aşamasında ilk sıra gözlerimindir. En sevmediğim şeydir aynı zamanda. Bunun daha ilk şişesini bitirdim. Fena değil ama bi Clinique değil tabii. Fiyatı da oldukça uygun. 





Yves Rocher Makyaj Temizleme Suyu: Yeşil çay özlü bu temizleyiciyi yüzünüzün her yerine uygulayabiliyorsunuz ama ben gözlerime kullanıyorum. Süt temizleyiciler beyaz yağ bezeleri yaptığı için bu tarz ürünler daha iyi.






Yves Rocher Yüz Yıkama Jeli: Bu yıkama jelinin rengine ve özellikle de kokusuna bayılıyorum. Yıkadığım anda ferahlık duygusunu hissediyorum. Ama bu daha çok hafif makyajları temizleme ve günlük yıkama olarak kullanılıyor. Ağır makyaj yapıyorsanız daha fazla özellikli yıkama jeli kullanmalısınız. Ben her gün pudra ve fondöten kullanmadığım için bana iyi geliyor.






Yves Rocher HYDRA VEGETAL Nemlendirici Tonik: Cilt uzmanlarının olmazsa olmaz dediği ama benim sona doğru geldikçe sıkılma ihtimalimden midir nedir bilmiyorum ama hep gereksiz gördüğüm bir üründür kendisi. Gözeneklerin açılmaması, siyah nokta olmaması açısından şiddetle kullanmalıymışız.



Nemlendirici Krem: Tonikten sonra sürdüğüm nemlendirici üründe size marka veremeyeceğim çünkü el yapımı bir krem bu. E vitaminli kremler hem antioksidan hemde cildi gençleştiriyor. Daha önce Babe'nin kremini kullanıyordum. O da iyiydi.





Clinique Göz Altı Kremi: Clinique'nin her şeyi oldukça güzel. Bu göz altı kremi de öyle.,





Blistex Dudak Kremi: Kışın soğuktan yazın sıcaktan olan olanlara oluyor. Sevgili dudaklarım için bu krem iyi geliyor. Ama ruj şeklinde olanı almak daha mantıklı sanırım.




Solenne Tırnak Baksamı: Bu markanın kremleri bitkisel olduğu için bir tavsiye üzerine kullanıyorum. Oje sürmeden kullanıyor olması beni zorlasa da seviyorum bu kremi de. Ojesiz tırnaklara sürüp iyice yedirtikten sonra yıkamamanız gerekiyor. O yüzden gece yatmadan önce sürüyorum ben.




Solenne Doğal Nemlendirici Ayak Kremi: Çatlamış ayaklara son! Her gece yatmadan önce sürmenizde fayda var.

El ve Vücut Kremi: Bu kategoride çok çeşit var. Çantamda ayrı evde ayrı ayrı tercihlerim var. Vaseline, Solenne, Dalan, Arko, Sephora bunlardan birkaçı. Ama ben en çok Dalanı seviyorum. Sürdükten sonra eliniz vıcık vıcık olmuyor. Telefonunuza rahatça dokunabiliyorsunuz ;)






Victoria's Secret Body Mist: Şüphesiz en iyisi, kızların en sevdiği meleklerden biri karşınızda. Parfümün pabucunu dama atan sprey. En son kolumu öpüyordum filan :)




Peeling: Clinique ve Sephora tercihlerim. Haftada bir kere uygulamanız yeterli.




Evett işte bu kadar. Nasıl güzel koktular değil mi? :)

Yazıyı yazdıktan sonra Yves Rocher reklamı gibi olduğunu farkettim ama inanın hiç alakası yok. Bir ürün alıp memnun kaldıkça baktım ki seriyi tamamlamışım. Sırada makyaj ürünleri var tabii. İlerleyen zamanlarda onları da paylaşacağım.



0 yorum:

Yorum Gönder