5 Ocak 2014

Çanta Alarmında Aşk Acısı

Uzun kuyruklar beklenilen bir alışveriş sırasında aldığım çantanın heyecanıyla kasada sıra bana geldi sonunda. Haliyle etraf kalabalık. Bir an önce çantamı alıp gideyim diye düşünüyorum. Parasını ödeyip hemen çıkıyorum mağazadan. Uzun süre arayıp bulamadığım çantamı öyle beğenmişim ki, alışveriş merkezinde karşılaştığım arkadaşım "ne aldın?" deyince düşünmeden çıkarıp gösteriyorum çantamı. Birkaç mağaza daha geziyorum ve işimi bitirdikten sonra eve gelip çantama birkez daha bakıp iyi iş çıkardım diye kendimi tebrik edecekken poşetinden çıkarıyorum ve bir de ne göreyim, kasadaki görevli bir anlık dalgınlıkla çantamdaki alarmı çıkarmayı unutmuş. İşin tuhafı hem aldığım mağazadan çıkarken hemde başka mağazalara girerken uyarı vermemiş. Bu düşüncelerle evde çantayı evirip çevirirken o hışımla belki çıkarırım diye alarmı biraz zorluyorum ve çantanın astarını yırtmamla öylece kalakalıyorum. Çıkaramamla birlikte zarar da verdim. Üstelik tek kalmıştı mağazada. Pekiyi ben şimdi ne yapacağım?

Birkaç gün düşünüyorum ve çantayı iade etmeye karar veriyorum. Düzgün başlamayan hiçbir iş düzgün gitmez mantığıyla anında vazgeçiyorum o çok beğendiğim çantadan. Ve iade ediyorum üç gün sonra. 

Ben bir adam sevdim. Onun içinde de çantada kalan alarm gibi biri kalmıştı. Önemsemedim ve belki alarmı sökebilirim diye düşündüm ama başaramadım. Ona zarar verdim mi bilmiyorum ama benim içimin astarı söküldü bu defa. Ve onu da kendi ellerimle sahibine iade ettim. 



0 yorum:

Yorum Gönder