5 Aralık 2011

Benim stilim röportajım. - Caferuj.com

İrem Ç.  - Medya takip yöneticisi

Favori çanta markanız ne?Fendi'nin modelleri tam bana göre.

Günlük hayatta favori kıyafetiniz ne? Ve markalar?Gideceğim yere göre değişir ama genelde kot pantolon - ceket ya da elbise - hırka tercih ediyorum. Vero Moda, Mango ve Topshop tercihimdir.

Gece çıkarken ne giyersiniz?Gece gezmeleri benim için elbise giymek demektir.

Kırmızı halıda hangi ünlü erkekle yürümek isterdiniz? Dünyaca ünlü olarak Enrique Iglesias, Türkiye'den de Oben Budak'la yürümek isterim.  
Favori aksesuarınız ne?
Yüzüklerim olmazsa olmazımdır. Aynı anda 4 yüzük birden takarım :)


Hangi ünlü moda ikonunun tarzını beğeniyorsunuz?Sienna Miller'ı beğeniyorum.

Günlük hayatta seksi iç çamaşırı giyer misiniz?
Hayır giymem.


Son zamanlarda aldığınız en pahalı giyim / aksesuar neydi? Nereden? Kaça?270 TL'ye Steve Madden ayakkabı aldım.

Kombinde hangi parçanın ucuz olması sizi rahatsız etmez?Bileklik ve toka gibi aksesuarlarımın pahalı olamaması benim için önemli değildir.
 
AVM mi, Nişantaşı gibi sokaklar mı alışveriş için daha keyfili? Alışveriş yapmayı çok sevdiğim için ikisini de tercih ederim.

AVM olarak neresi, semt olarak neresi?Her markayı bir arada bulabildiğim için İstinye Park ve Marmara Forum'u seviyorum.

En beğendiğiniz / sahip olduğunuz araba markası? BMW takıntım vardır. Her modelini beğenirim.

En beğendiğiniz / sahip olduğunuz cep telefonu markası? İphone kullanıyorum ve çok memnunum.

Trendler ne gösterirse göstersin vazgeçemediğiniz renk?Her sezon mutlaka kahverengi tonlarını kullanırım.



Site linki için aşağı tıklayabilirsiniz.

http://www.caferuj.com.tr/fotohaber/moda/benim-stilim?tc=13&albumId=38226&page=11

0 yorum:

Yorum Gönder